Käytetty (2018) Honda Civic Type S 182 HP | Hyvä tarjous
HB 182 hv Type S Plus AT
- 2018
- 102 000 km
- Varustekokoonpano: Type S
- 1.5L Bensiini
- Sedan
- Automaatti
- 182 HP (133 kW)
- L/100km: 6.1
- CO2: 139 g CO2/km comb.
- Tiedot
Hyvä tarjous
AutoUncle on tarkistanut hinnan
Supertarjous
Hyvä tarjous
Perustarjous
Hieman kallis
Kallis
HB 182 hv Type S Plus AT
Hyvä tarjous
4D SEDAN 1.8 - YritysOutlet -
Supertarjous
Tourer 1,8i Joy Edition AT
Hyvä tarjous
HB 182 hv Type S AT
Hyvä tarjous
HB 182 hv Type S - 14 päivän
Hyvä tarjous
5D 1,4i Comfort - Korko 2,49% +
Hyvä tarjous
5D 1,8i Sport AMT Business #
Hyvä tarjous
5D 1,4i Sport
Hyvä tarjous
1.8 i-VTec Sport
Hyvä tarjous
Tourer 1,8i Joy Edition AT -
Hyvä tarjous
Tourer 1,8i Joy Edition AT
Hyvä tarjous
HB 182 hv Type S AT, 1.omistaja /
Hyvä tarjous
5D 1,8i Sport ** Tulossa! /
Hyvä tarjous
4D 1, 8i Executive SE AT
Hyvä tarjous
Tourer 1,8i Comfort AT - Lohko
Hyvä tarjous
1.5 Sedan 182 hv Sport
Supertarjous
5D 1,8I COMFORT
Hyvä tarjous
HB 182 hv Type S Plus AT **Las
Hyvä tarjous
5D 1,4i Sport Business
Hyvä tarjous
5D 14i Sport Business
Hyvä tarjous
5D 1,4i Comfort - 14 päivän
Perustarjous
5D 1,8i Comfort Business - Kohtuu
Perustarjous
5D 1,8i Sport Business - Tulossa
Perustarjous
Civic 5DR Viistoperä 5ov 988cm
Perustarjous
Sedan 182 hv Sport AT
Perustarjous
Käytetty Honda Civic
Tekijät, jotka vaikuttavat Honda Civic:n arvonnousuun:
- Ajettu matka
- Ajoneuvon ikä
- Aikaisempien omistajien määrä
- Onnettomuuksien tai vaurioiden historia
- Varustelutaso, varusteet ja lisävarusteet
Arvonnousu on tärkeä osa Honda Civic:n omistamisen kokonaisarvon laskemista. Kuukausittaisen arvonnousun €360 lisäksi sinun tulisi ottaa huomioon polttoainekustannukset, ajoneuvovero, vakuutus ja huolto (mukaan lukien renkaat ja autopesut) saadaksesi täyden kuukausittaisen arvon.
Vuosimalli | Hintaväli* | Keskihinta | Arvonalenema | Autoja myytävänä |
|---|---|---|---|---|
2023 Honda Civic | 27 490 € - 33 490 € | 29 490 € | - | < 10 |
2019 Honda Civic | 15 750 € - 20 990 € | 18 583 € | - | < 10 |
2018 Honda Civic | 13 490 € - 21 990 € | 17 685 € | -380 € | 15 |
2017 Honda Civic | 14 700 € - 21 900 € | 17 011 € | -460 € | 11 |
2016 Honda Civic | 8 490 € - 33 890 € | 15 671 € | +4 320 € | 17 |
2015 Honda Civic | 5 990 € - 14 600 € | 11 523 € | -260 € | 12 |
2012 Honda Civic | 5 680 € - 12 650 € | 10 862 € | -580 € | 12 |
2014 Honda Civic | 5 990 € - 15 380 € | 10 355 € | -1 140 € | 11 |
2011 Honda Civic | 6 900 € - 10 480 € | 9 226 € | -700 € | < 10 |
2013 Honda Civic | 4 990 € - 10 790 € | 8 345 € | +200 € | < 10 |
2010 Honda Civic | 4 590 € - 9 990 € | 7 155 € | -520 € | < 10 |
2007 Honda Civic | 2 850 € - 11 790 € | 5 649 € | -260 € | < 10 |
2009 Honda Civic | 2 900 € - 7 680 € | 5 085 € | -440 € | < 10 |
2008 Honda Civic | 3 990 € - 5 990 € | 4 900 € | -1 480 € | < 10 |
2006 Honda Civic | 1 300 € - 5 900 € | 4 197 € | - | < 10 |
2005 Honda Civic | 1 790 € - 5 600 € | 2 993 € | - | < 10 |
*'Hintaväli' -sarake näyttää hinnat nykyisen markkinan autojen 5. ja 95. prosenttipisteessä
Tiedot perustuvat AutoUnclessa tällä hetkellä listattuihin autoihin
Päivitetty viimeksi: 24. joulukuuta 2025
Versio | Hintaväli* | Keskihinta | Arvonalenema | Autot myynnissä |
|---|---|---|---|---|
Honda Civic Advance | 27 490 € - 33 490 € | 29 490 € | - | < 10 |
Honda Civic Hybrid | 3 990 € - 39 900 € | 27 293 € | - | < 10 |
Honda Civic Type S | 16 190 € - 19 880 € | 18 173 € | - | < 10 |
Honda Civic Elegance Plus | 14 700 € - 16 990 € | 16 032 € | - | < 10 |
🏆 Suosituin Honda Civic Sport | 4 590 € - 20 990 € | 12 116 € | +1 800 € | 42 |
Honda Civic Lifestyle | 7 890 € - 14 890 € | 11 600 € | - | < 10 |
Honda Civic Executive | 2 900 € - 13 400 € | 8 708 € | -3 420 € | < 10 |
Honda Civic Comfort | 3 990 € - 12 480 € | 8 402 € | -1 600 € | 22 |
💰 Budjettivalinta Honda Civic LS | 1 790 € - 2 900 € | 2 160 € | - | < 10 |
*'Hintaväli' -sarake näyttää hinnat nykyisen markkinan autojen 5. ja 95. prosenttipisteessä
Tiedot perustuvat AutoUnclessa tällä hetkellä listattuihin autoihin
Päivitetty viimeksi: 24. joulukuuta 2025
LS on halvin sisäänpääsykohta keskimääräisellä hinnalla 2 160 €.
Tarkkuus parantuu, kun lisää tämän version autoja tulee saataville
Myynnissä on tällä hetkellä eniten Sport (42), mikä antaa sinulle eniten vaihtoehtoja valita.
Sport on pitänyt hintansa vakaana minimaalisella arvonalenemalla viimeisen vuoden aikana (+1 800 €).
Kuukausi | Keskimääräinen markkinahinta | Markkinoiden alin hinta | Markkinoiden korkein hinta | Laskentamenetelmä |
|---|---|---|---|---|
| 2024 - joulukuu | 13 000 € | 11 620 € | 14 360 € | Arvio |
| 2025 - tammikuu | 13 440 €↗ | 11 760 € | 15 140 € | Arvio |
| 2025 - helmikuu | 14 220 €↗ | 12 740 € | 15 700 € | Arvio |
| 2025 - maaliskuu | 13 260 €↘ | 11 640 € | 14 880 € | Arvio |
| 2025 - huhtikuu | 12 180 €↘ | 10 640 € | 13 700 € | Arvio |
| 2025 - toukokuu | 13 640 €↗ | 11 960 € | 15 300 € | Arvio |
| 2025 - kesäkuu | 16 360 €↗ | 10 500 € | 22 200 € | Arvio |
| 2025 - heinäkuu | 16 980 €↗ | 10 940 € | 23 020 € | Arvio |
| 2025 - elokuu | 16 820 €↘ | 10 000 € | 23 640 € | Arvio |
| 2025 - syyskuu | 16 680 €↘ | 10 160 € | 23 220 € | Arvio |
| 2025 - lokakuu | 17 360 €↗ | 11 300 € | 23 440 € | Arvio |
| 2025 - marraskuu | 17 320 €↘ | 11 920 € | 22 740 € | Arvio |
| 2026 - tammikuu | 17 720 €↗ | - | - | Arvon ennuste |
| 2026 - helmikuu | 17 920 €↗ | - | - | Arvon ennuste |
| 2026 - maaliskuu | 18 100 €↗ | - | - | Arvon ennuste |
| 2026 - huhtikuu | 18 300 €↗ | - | - | Arvon ennuste |
| 2026 - toukokuu | 18 500 €↗ | - | - | Arvon ennuste |
Kaikki arviot ja ennusteet perustuvat todellisiin markkinatietoihin
Päivitetty viimeksi: 24. joulukuuta 2025
Keskimääräiset kuukausittaiset poistot
Yhteenveto menneistä 12 ja arvio seuraavista 6 kuukausista.
Viimeiset 12 kuukaudet
4 320 €
Seuraava 6 kuukautta
1 180 €
AutoUncle on tarkistanut hinnan
Supertarjous
Hyvä tarjous
Perustarjous
Hieman kallis
Kallis
Etu
Haitta
Kuvaus
Honda Civic on ollut markkinoilla jo iäisyyden ja vaikka se ei koskaan olekaan ollut viistoperäisten kärkinimi, on se kuitenkin aina tarjonnut varteenotettavan vaihtoehdon. Malli jota on kehitetty vuosikymmeniä voisi olettaa olevan hyvä. Katsotaan!
Kahdeksas sukupolvi (2006 - 2011):
Avaruusajan henkinen muotoilu yhdistettynä vahvaan fanipohjaan takasi, että kahdeksas sukupolvi myi hyvin maailman laajuisesti. Nimenomaan viistopräinen malli pärjäsi hyvin Euroopassa, jonka vuoksi tämä arvio keskittyy siihen.
Järkevä moottorivalikoima josta Honda tunnetaan teki vahvan esityksen nimeomaan Civic:in kahdeksannen sukupolven kohdalla. 1.4 litran, 1.8 litran VTEC ja 2.2 litran turbo diesel ovat osa peruslinjaa ja maailmankuulu Type-R on tuunattu 2.0 litran i-VTEC kokoonpano. Moottorit ovat luotettavat ja suorituskyvyltään hyvät, joten se on usein niin, että pienet asiat merkitsevät. Yksi näistä pienistä asioista on kaasu, joka rakennettu siten, että se antoi lisää tuntumaa kierroksien kontrollointiin. Ohjautuvuus olisi perusmalleissa voinut olla hieman tiukempi ja jousitus puolestaan taas pehmeämpi. Jarrut ovat viistoperäisten luokassa ehdotonta parhaimmistoa.
Civic:in sisustus ei ole koskaan kerännyt suurempia kehuja, mutta kahdeksas sukupolvi on tässä suhteessa poikkeus. Ergonomia on erinomainen ja kahteen tasoon rakennetut kojelaudan säädöt ovat erittäin näppärät. Vaikka ajo on ehkä hiukan liian pehmeän tuntuista, on sisustan tilavuus hyvä verrattuna amerikkalaisilla markkinoilla oleviin malleihin. Kahdeksas Civic on siksi hyvä auto, joka usein mahdollista löytää myös kelpo hintaan.
Yhdeksäs sukupolvi ( 2011 - ):
Avaruusaika säilyi myös yhdeksännen sukupolven ulkoisena teemana, vaikka siisti kaksoispakoputki onkin poistunut. Myös moottorivalikoima on säilynyt ennallaan, mutta yhdeksäs sukupolvi on kuitenkin edeltäjäänsä verrattuna varsin erilainen.
Pehmeä jousitus on poistunut. Vaihteisto on entistä innostavampi ja polttoaineen kulutus on laskenut. Sisusta näyttää myös entistä laadukkaammalta. Tosiasiassa moottorivalikoimasta löytyy yksi uudistus: hybridi malli. Se on Toyotan linjaa, jonka se on tehnyt ympäristön hyväksi. Kaikenkaikkiaan yhdeksäs sukupolvi on kehittyneempi, joskaan ei aivan suunnattomasti.
Viimesin malli on hyvä auto, ja pitää muistaa, että viistoperäisten luokassa kilpailu on Euroopan markkinoilla kaikkein kovinta. Näillä näytöillä ei Civic kuitenkaan ole luokkansa johtaja. VW Golf on laadukkaampi. Ford Focus on ohjautuvuudeltaan parempi ja Seat Leon on jännittävämpi. Jopa Mazda ja Peogeot ovat sisustukseltaan paremmat ja suorituskyvyltään ainakin samalla tasolla. Ainoa syy valita Honda on oikeastaan Type-R. Yhteenvetona voi sanoa, että Honda on hyvä auto, mutta nykyään pelkkä hyvä ei riitä.