Käytetty (2011) Toyota Yaris Terra 99 HP | Hyvä tarjous
1,33 Dual VVT-i Stop & Start Linea
- 2011
- 109 100 km
- Varustekokoonpano: Terra
- 1.3L Bensiini
- Viistoperä
- Manuaalinen
- 99 HP (72 kW)
- L/100km: 5.2
- CO2: 120 g CO2/km comb.
- Tiedot
Hyvä tarjous
AutoUncle on tarkistanut hinnan
Supertarjous
Hyvä tarjous
Perustarjous
Hieman kallis
Kallis
1,33 Dual VVT-i Stop & Start Linea
Hyvä tarjous
1,0 VVT-i Life 5ov - 6 kk
Hyvä tarjous
1,5 Dual VVT-i Y20 Edition 5ov
Hyvä tarjous
1,33 Dual VVT-i Active 5ov//
Hyvä tarjous
1,33 Dual VVT-i Linea Sol 5ov - **
Hyvä tarjous
1,33 Dual VVT-i Sol Edition 5ov
Hyvä tarjous
133 Dual VVT-i Active 5ov
Hyvä tarjous
1,33 Dual VVT-i Stop & Start
Hyvä tarjous
1,5 Dual VVT-i Active 5ov
Hyvä tarjous
1,33 Dual VVT-i *' Juuri tullut! /
Hyvä tarjous
15 Dual VVT-i Y20 Edition 5ov
Hyvä tarjous
133 Dual VVT-i Stop & Start Linea
Hyvä tarjous
1,5 Hybrid Active
Hyvä tarjous
1,5 Dual VVT-i Y20 Edition 5ov
Hyvä tarjous
15 Dual VVT-i Y20 Edition 5ov
Hyvä tarjous
1,33 Dual VVT-i Active Edition 5ov
Hyvä tarjous
1,0 VVT-i Life 5ov
Hyvä tarjous
1,5 Dual VVT-i Launch Edition 5ov
Hyvä tarjous
133 Dual VVT-i Comfort 5ov
Hyvä tarjous
1,5 Hybrid Launch Edition 5ov -
Hyvä tarjous
1,5 Dual VVT-i Active 5ov - /
Hyvä tarjous
1,5 Dual VVT-i Active 5ov - /
Hyvä tarjous
1,33 Dual VVT-i Active Edition 5ov
Hyvä tarjous
1,5 Dual VVT-i Active 5ov
Hyvä tarjous
1,5 Hybrid Launch Edition 5ov
Hyvä tarjous
Käytetty Toyota Yaris
Arvon alenemiseen vaikuttavat tekijät Toyota Yaris -mallissa:
- Ajetut kilometrit
- Huolto
- Huoltohistoria
Arvon alenema on tärkeä osa kokonaiskustannusten laskemista, kun omistat Toyota Yaris -auton. Kuukausittaisen arvon aleneman (€308) lisäksi on hyvä huomioida myös polttoainekulut, ajoneuvovero, vakuutus ja huoltokulut (mukaan lukien renkaat ja auton pesu), jotta saat selville auton todelliset kuukausikustannukset.
Vuosimalli | Hintaväli* | Keskihinta | Arvonalenema | Autoja myytävänä |
|---|---|---|---|---|
2025 Toyota Yaris | 23 990 € - 73 900 € | 28 203 € | -3 680 € | 17 |
2024 Toyota Yaris | 20 490 € - 27 450 € | 23 746 € | -3 700 € | 125 |
2023 Toyota Yaris | 19 480 € - 24 500 € | 21 799 € | -1 940 € | 83 |
2021 Toyota Yaris | 14 800 € - 43 890 € | 20 701 € | +1 240 € | 58 |
2022 Toyota Yaris | 16 470 € - 21 890 € | 19 418 € | -1 060 € | 60 |
2020 Toyota Yaris | 12 150 € - 19 400 € | 16 474 € | -1 180 € | 46 |
2019 Toyota Yaris | 11 790 € - 16 980 € | 15 010 € | +940 € | 39 |
2018 Toyota Yaris | 10 900 € - 16 590 € | 14 157 € | +140 € | 45 |
2017 Toyota Yaris | 10 870 € - 19 900 € | 13 978 € | -480 € | 39 |
2016 Toyota Yaris | 8 800 € - 15 290 € | 12 517 € | +20 € | 29 |
2015 Toyota Yaris | 8 790 € - 14 490 € | 11 847 € | +360 € | 22 |
2014 Toyota Yaris | 7 990 € - 12 980 € | 11 044 € | -640 € | 18 |
2013 Toyota Yaris | 6 870 € - 11 900 € | 10 217 € | -320 € | 12 |
2012 Toyota Yaris | 5 990 € - 11 990 € | 9 249 € | +100 € | 26 |
2010 Toyota Yaris | 6 900 € - 10 990 € | 8 144 € | +600 € | < 10 |
2011 Toyota Yaris | 5 880 € - 9 700 € | 7 880 € | -820 € | 18 |
2008 Toyota Yaris | 4 290 € - 6 990 € | 5 980 € | +120 € | 11 |
2009 Toyota Yaris | 3 790 € - 6 990 € | 5 861 € | +820 € | < 10 |
2007 Toyota Yaris | 1 690 € - 7 400 € | 4 008 € | -1 420 € | 11 |
2006 Toyota Yaris | 1 890 € - 3 890 € | 3 202 € | -560 € | < 10 |
2005 Toyota Yaris | 2 400 € - 3 450 € | 2 917 € | -1 920 € | < 10 |
*'Hintaväli' -sarake näyttää hinnat nykyisen markkinan autojen 5. ja 95. prosenttipisteessä
Tiedot perustuvat AutoUnclessa tällä hetkellä listattuihin autoihin
Päivitetty viimeksi: 23. joulukuuta 2025
Versio | Hintaväli* | Keskihinta | Arvonalenema | Autot myynnissä |
|---|---|---|---|---|
Toyota Yaris Sport | 16 690 € - 73 900 € | 36 030 € | - | < 10 |
Toyota Yaris Premium | 18 500 € - 68 900 € | 31 860 € | - | < 10 |
📈 Paras arvo Toyota Yaris Plus | 21 490 € - 31 900 € | 24 132 € | +3 420 € | 31 |
Toyota Yaris Business Edition | 15 880 € - 20 990 € | 19 258 € | +1 720 € | 24 |
🏆 Suosituin Toyota Yaris Active | 9 790 € - 22 900 € | 17 713 € | -1 380 € | 266 |
Toyota Yaris Style | 10 850 € - 24 400 € | 17 463 € | +2 600 € | 25 |
Toyota Yaris Edition | 5 890 € - 25 950 € | 14 571 € | +1 700 € | 42 |
Toyota Yaris Multidrive S | 9 990 € - 19 400 € | 14 466 € | -320 € | 117 |
Toyota Yaris Life | 9 940 € - 16 480 € | 14 112 € | -1 060 € | 22 |
Toyota Yaris Comfort | 6 900 € - 9 900 € | 8 168 € | - | < 10 |
Toyota Yaris Sol | 3 790 € - 11 990 € | 8 045 € | -40 € | 17 |
💰 Budjettivalinta Toyota Yaris Terra | 2 900 € - 8 900 € | 5 974 € | +60 € | 30 |
*'Hintaväli' -sarake näyttää hinnat nykyisen markkinan autojen 5. ja 95. prosenttipisteessä
Tiedot perustuvat AutoUnclessa tällä hetkellä listattuihin autoihin
Päivitetty viimeksi: 23. joulukuuta 2025
Terra on halvin sisäänpääsykohta keskimääräisellä hinnalla 5 974 €.
Myynnissä on tällä hetkellä eniten Active (266), mikä antaa sinulle eniten vaihtoehtoja valita.
Plus on pitänyt hintansa vakaana minimaalisella arvonalenemalla viimeisen vuoden aikana (+3 420 €).
Kuukausi | Keskimääräinen markkinahinta | Markkinoiden alin hinta | Markkinoiden korkein hinta | Laskentamenetelmä |
|---|---|---|---|---|
| 2024 - joulukuu | 26 080 € | 24 640 € | 27 520 € | Arvio |
| 2025 - tammikuu | 25 240 €↘ | 24 220 € | 26 240 € | Arvio |
| 2025 - helmikuu | 25 000 €↘ | 24 280 € | 25 720 € | Arvio |
| 2025 - maaliskuu | 24 660 €↘ | 23 860 € | 25 480 € | Arvio |
| 2025 - huhtikuu | 24 320 €↘ | 23 400 € | 25 240 € | Arvio |
| 2025 - toukokuu | 24 280 €↘ | 23 440 € | 25 120 € | Arvio |
| 2025 - kesäkuu | 23 920 €↘ | 23 100 € | 24 720 € | Arvio |
| 2025 - heinäkuu | 23 640 €↘ | 22 980 € | 24 300 € | Arvio |
| 2025 - elokuu | 23 240 €↘ | 22 620 € | 23 860 € | Arvio |
| 2025 - syyskuu | 22 960 €↘ | 22 360 € | 23 560 € | Arvio |
| 2025 - lokakuu | 22 700 €↘ | 22 060 € | 23 320 € | Arvio |
| 2025 - marraskuu | 22 380 €↘ | 21 540 € | 23 220 € | Arvio |
| 2026 - tammikuu | 21 760 €↘ | - | - | Arvon ennuste |
| 2026 - helmikuu | 21 460 €↘ | - | - | Arvon ennuste |
| 2026 - maaliskuu | 21 160 €↘ | - | - | Arvon ennuste |
| 2026 - huhtikuu | 20 860 €↘ | - | - | Arvon ennuste |
| 2026 - toukokuu | 20 540 €↘ | - | - | Arvon ennuste |
Kaikki arviot ja ennusteet perustuvat todellisiin markkinatietoihin
Päivitetty viimeksi: 23. joulukuuta 2025
Keskimääräiset kuukausittaiset poistot
Yhteenveto menneistä 12 ja arvio seuraavista 6 kuukausista.
Viimeiset 12 kuukaudet
−3 700 €
Seuraava 6 kuukautta
−1 840 €
AutoUncle on tarkistanut hinnan
Supertarjous
Hyvä tarjous
Perustarjous
Hieman kallis
Kallis
Etu
Haitta
Kuvaus
Toyota Yarikselle ei ehkä ole yhtä merkittävää sukutaulua kuin vaikka Fiestalla tai Pololla, mutta tullessaan markkinoille vuonna 1999, se sai lämpimän vastaanoton Eurooppalaisilla markkinoilla. Erityisesti sen vaikuttava moottoriteknologia oli huimasti edellä muita. Näistä saavutuksista on kuitenkin kulunut jo hyvä tovi, joten mikä mahtaa olla tilanne uusimman Yariksen kohdalla? Uusin on suhteellinen käsite, sillä viimeisin kolmas sukupolvi tuli markkinoille jo vuonna 2006, eikä päivityksiä ole viime aikoina juuri näkynyt.
Kolmannen sukupolven moottorit eivät näytä läheskään niin vaikuttavilta kuin silloin, kun toisen sukupolven Yaris tuli markkinoille. Perinteisistä malleista löytyy vain neljä moottorivaihtoehtoa alkaen veltosta 1.0 litraisesta päättyen 1.8 litraiseen ahmattiin. Välimallit ovat paras sijoitus, joista voiton vie 1.3 litrainen, joka tarjoaa tasapainoisimman esityksen suorituskyvyn ja kulutuksen suhteen.
Sisusta on erittäin käytännöllinen, sillä kaikki asiat tuntuvat taittuvan johonkin suuntaan. Tämä tekee tästä melko täyteen ahdetusta autosta paljon käytännöllisemmän kuin miltä näyttää. Varustelutasot on nimetty T2 ja T Spirit, jotka mitäänsanomattomien nimiensä mukaisesti ovat melko laimeat, vaikkakin laadullisesti hyvät. Kokonaisuus tuntuu varmalta, eikä ylimääräistä rahinaa löydy. Aiempiin sukupolviin verrattuna yksi merkittävä ero on, että laitteet jotka aiemmin oli sijoitettu keskikonsoliin, on nyt siirretty ohjauspyörän taakse, kuten muissakin autoissa. Tavallaan harmillista että tuo pieni asia joka teki Yariksesta hieman erilaisen, on nyt poistettu. Joitakin lisukkeita on tullut tosin lisää, kuten parkkitutka ja multimediajärjestelmä.
Yariksen kolmas sukupolvi ei tarjoa paljoa uutta luokassa, joka on täynnä huippuyksilöitä. Se ei ole enää johtava pikkuauto, ja Kia Rio ilmestymisen jälkeen tilanne on se, että se ei ole enää edes johtava Aasialainen auto. Näinollen todettakoon, että 1.3 litrainen on paras valinta, jolla kyllä pärjää kaupunkiajossa. Ei kannata kuitenkaan odottaa ihmeitä.