Käytetty (2015) BMW 420 M Sport 184 HP | Supertarjous
420 F36 Gran Coupe d TwinPower
- 2015
- 240 000 km
- Varustekokoonpano: M Sport
- 2.0L Diesel
- Coupe - kaksiovinen
- Automaatti
- 184 HP (135 kW)
- L/100km: 4.8
- CO2: 127 g CO2/km comb.
- Tiedot
Supertarjous
AutoUncle on tarkistanut hinnan
Supertarjous
Hyvä tarjous
Perustarjous
Hieman kallis
Kallis
420 F36 Gran Coupe d TwinPower
Supertarjous
d A xDrive Business Automatic F36
Hyvä tarjous
F36 Gran Coupe A xDrive Busine
Supertarjous
420 F36 Gran Coupe d A xDrive
Hyvä tarjous
420 F36 Gran Coupe i xDrive
Supertarjous
420 F36 Gran Coupe d TwinPower
Hyvä tarjous
420 F36 Gran Coupe d A xDrive
Hyvä tarjous
420 F36 Gran Coupe d TwinPower
Hyvä tarjous
420 F36 Gran Coupe i A xDrive
Perustarjous
420 F36 Gran Coupe d A xDrive
Perustarjous
4-sarja d Automaatti F32 Coupe
Perustarjous
420 F36 Gran Coupe i A Business
Perustarjous
4-sarja F36 420i A Business xNavi
Perustarjous
420 G26 Gran Coupé d A Business
Perustarjous
420 F36 Gran Coupe i A Business
Perustarjous
4-sarja 420 F33 Cabriolet d A M
Perustarjous
4-sarja 420 F36 Gran Coupe d A
Perustarjous
420 F36 Gran Coupe i A xDrive
Perustarjous
KORKO: 1,79%! D F36 Gran Coupe
Perustarjous
420 F36 Gran Coupe d A xDrive
Perustarjous
420 F36 Gran Coupe d A xDrive
Perustarjous
420 F36 Gran Coupe d A Business M
Perustarjous
420 F36 Gran Coupe i A Business
Perustarjous
420 F36 Gran Coupe i A xDrive
Perustarjous
420 F36 Gran Coupe i A xDrive
Hieman kallis
AutoUncle on tarkistanut hinnan
Supertarjous
Hyvä tarjous
Perustarjous
Hieman kallis
Kallis
Etu
Haitta
Kuvaus
Kun Audi toi A5 markkinoille, BMW tunsi tarvetta kehittää oman luksus coupè mallin. Näin syntyi 4-sarja. Mutta mitä muuta se on kuin 3-sarjalainen johon ei mahdu ostoksia? Vai onko se jotain, kuten BMW väittää, joka saa laatunsa vuoksi olla aivan omassa sarjassaan?
BMW 4-Sarja ensimmäinen sukupolvi (2013 - ):
Ulkoisesti 4-sarja eroaa 3-sarjasta selkeästi pantterimaisen linjakkuuden ja korkeimpien kaariensa vuoksi. Auto on agressiivisempi ja selkeästi matalampi, jonka uskoisi tuovat ohjautuvuuteen uutta tuntua. Auto on tasapainotettu lähes täydelliseen 51/49 tasapainoon keulan hyväksi.
Kuten olettaa saattaa sportti coupèn ollessa kyseessä, moottorit ovat todellisia petoja. Kolme vaihtoehtoa alkaa lähes kesystä 420 2.0 litran turboahdetusta nelisylinterisestä. Seuraavat, 430 ja 435 mallit 3.0 litrainen turboahdettu 6 sylinterinen on sopiva 4-sarjalle. Todellinen voimanpesä on 3.5 litrainen. Bensiini ja diesel versiot ovat hyvin lähellä toisiaan suorituskyvyn suhteen, joten suosittelua on vaikea tehdä.
Sisusta on suunniteltu huolella, ja tietokoneavusteiset hallintajärjestelmät takaavat laadun. Ergonomia on hyvä, aivan kuten 3-sarjan kohdalla, vaikka ohjaamossa on tiettyä tylsyyttä, jota hintalappu ei näköjään ole onnistunut nitistämään. Ohajutuvuus on hyvä, vaikka takavertoisen voimanpesän voisi odottaa olevan hieman kokonaisvaltaisempi. Silti meno on hiljaista aivan kuten luksus coupélta voi odottaa.
Kaikenkaikkiaan 4-sarja tuntuu vähemmän 3-sarjalta kuin pieni 6-sarjalainen. Moottorit ovat fantastiset, mutta vaikka kokonaisuus on hyvä, ei läsnä ole mitään kovin jännittävää. Auto on hyvä, mutta jos haussa on jotain piristävämpää, voi olo tuntua paremmalta Toyota GT86 ratissa. Itseasiassa jopa BMW 2-Sarja voi olla kiinnostavampi valinta.